Nieuwsbrief

“You never get a second change to make a good first

impression”

 

Bij het bekijken van pagina’s op facebook, andere sociale media, visitekaartjes en flyers van lokale bedrijven, val ik soms van de ene in de andere verbazing. Als fotograaf zie ik dan dat er gebruik wordt gemaakt van slechte beelden  Een slechte foto is misschien zelfs slechter dan helemaal geen foto. Jammer voor de kosten die gemaakt werden voor de marketing, drukwerk en bvb de creatie van een nieuwe website. Een goede ondernemer moet een zakelijk representatieve foto op zijn  profiel of publiciteit  hebben staan en moet daarin willen investeren.

Een mooie foto nodigt sneller uit tot reactie dan tekst of slogans.  Een mooie foto en layout werken als een cadeauverpakking. Een mens is nu eenmaal visueel ingesteld. Vind je het mooi dan wil je het snel uitpakken en het wekt het vertrouwen over de inhoud. De foto’s kunnen klassiek zijn of heel artistiek: het gaat erom dat het af is en past in het geheel of bij uw boodschap.

Profiel_2